Erika o jag! :D

2kommentarer

Hejsan....
Varför ska det snö så in i baljan! :( Vill inte ha det så nu mer ...
Iaf, Erika och jag har haft en bra kväll igår och den dan glömmer jag aldrig xD Msn erika :D
Hon har sovit över , Vi vakna typ nyss .... :D
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kan skriva något i ett annat inlägg om jag kommer på något vettigt xD
För nu står min hjärna still efter alla monster som har kommit och gått ut och in i kroppen hahahaha Tänk inte pervärst eller hur det nu stavas :P Men Hej då ! orkar inte skriva , för det här får räcka! xD
Tjabba tjena hallå! Jaa vi säger såå :P

2 kommentarer

Cecilia

24 Jan 2009 23:36

Verkar som ni haft kul :) Vi måste hitta på nått så fort alla i huset blivit friska^^

Lisa

25 Jan 2009 13:24

haha japp det hade vi! :D <3

Vi måste ses när ni blir friska <33

Längtar redan :P <33

Kommentera

Publiceras ej