Cecilia och Carro <3

1kommentarer

Tjena tjena! Vaknade vid  09:00 av mitt alarm jag råkade ställa natten innan :O Ååh så jävla drygt :( men iaf så skulle jag upp då och fixa mej för att jag skulle sen dra till sandviken. klockan sprang iväg och tiden gick så fort så jag skynda mej till bussen (cykla som faan :P) , låste cykeln... SPRANG till busshållsplatsen, jobbigt kan jag säga dej! :O xD
Bussen kom precis när jag kom till busshållsplatsen så jag kunde inte snacka typ haha :D jag bah " sandviken flämt...flämt." haha ^^
Väl framme i sandviken så skulle Cecilia och carro vänta på mej vid busshållsplatsen typ. Aa men jag såg dom inte så jag bah skicka sms till cecilia om att jag hoppade av vid fel buss hållsplats hihi (A). Hon bah neej, men vi är på väg vänta där du är :D jag var virrig som en stekt kyckling xD Aa vi gick sen ner till stan för Cecilia skulle klippa sej :P
Vi gick in på Efekt och Carro och jag väntade i 20 min typ, men det kändes som en timme haha ^^  När hon var klar så gick vi mot Cecilias hus typ :P Stanna där ett tag.. men sen så stack vi till en skog vid norrsätra skolan typ :P satt där och snacka xD Sen tbx till Cecilias hus  och Carro drog hem, men jag stannade ett tag till :) Käkade mat hos Cece också .. kollade på tv sne drog vi till bussen och jag hem te mej och hon hem till sej xD

P.s Orkar inte rabbla upp alla skrattanfaller för det var ganksa många sånna tillfällen så om teten är tråkig ... ja då får ni väl tycka de men vi hade iaf kul ! :D
Puss <3 Hej
 
(klicka på bilden om ni vill få större bild ;D <3)                               Fotograf: Cecilia & Lisa

1 kommentarer

Cecilia

15 Aug 2009 09:43

Hehe... sne... och teten :D



Det var en kul dag iaf ^^<3

Kommentera

Publiceras ej