Bio

0kommentarer

Tjatja!
 Är hos Erika och igår var vi på bio med Jonas, Tobbe och Erika. Vi kolla på Harry Potter, den var bra. Som vanligt i spännande filmer händer det alltid något läskigt, och om man känner mej så vet du nog att jag hoppar till när det händer något... jag tror nog det händer alla men JAG är speciellt hoppig av mej hihi (A) Aja , nu så vart det så iallafall att typ alla i bio salongen hoppade till så jag var inte ensam om det.  När vi hade köpt billjeter så kollade vi vilken salong vi skulle vara i så vi gick till 2:an och där var det kolsvart och alla satt och glodde på duken, vi hade gått in på den bion som gick tidigare än vad Tobbe hade sagt hahah :D Han hade smsa till oss tidigare och sagt att den börjar 19.15 men så var det inte ;)  Aja vi smög ut och kollade på biljetten igen och kollade när den började. Den började 21.00, ORKA LIKSOM ! :P
Hahaha vi såg inte på hela filmen för vi behövde gå till bussen, synd det då :/ men den kommer så småningom på DVD sen så jag får se hela filmen ;D
5/8

Kommentera

Publiceras ej