Sandviken

0kommentarer

Har kommit hem från Sandviken, har varit och klippt mej som jag sa tidigare. Ska väl lägga ut nån bild sen när jag har laddat kameran, vi får se =) Efter att jag hade klippt mej gick morsan och jag och käka på Bolaget ;) Sen gick jag  till farmors affär (Hanna Engs xD) ,morsan drog te jobbe och jag stanna kvar. Vi snacka och fikade en hård macka (som egentligen skulle vara mjuk :D haha) 
Sen vid typ halv 5 drog jag te Drottningen för vi skulle repa där,  as nice förutom alla mina små hostattacker xD host host...
Förresten ska vi ha konsert på torsdag kl: 18:30 xD Kom om ni orkar , har hört talas om att det blir en lång konsert :O men men .....
Efter att vi hade repat, så kom farsan och vi åkte till Mc Donalds, vi tog me oss käk och käka hemma :) Gott och flott hehe.
Ååå kom på en sak...Imorgon är de skola igen :( Har haft studiedag från igår. Orka skolan liksom! Aja...man måste väl gå :/
Ska kolla om de e nå bra på tv nu.
 Tjoh, Kram!

Kommentera

Publiceras ej